Generalforsamling 2021 (UDSAT)

3. marts - Generalforsamling 2021 (UDSAT)

Generalforsamlingen er udsat til senere på foråret.

Generalforsamling onsdag den 3. marts klokken 18 inkl. middag i BOWL’N’FUN, Sdr. Boulevard 13, 7800 Skive.

På kredsgeneralforsamlingen – i corona-sikrede omgivelser – får vi besøg af CP Danmarks nye landsformand, Pia Allerslev, hvilket vi glæder vi os meget til.

Efter vores kredsgeneralforsamling vil Pia Allerslev holde oplæg omkring lidt nye visioner for vores forening, og hvordan de kan føres ud i livet. Pia vil også komme ind på, hvilken effekt denne viruspandemi i fremtiden kan have på og i CP Danmark og på livet for mennesker med CP. Derefter er der forhåbentligt tid til hygge og snak under kaffen.

Vi håber på god deltagelse ved generalforsamlingen. Bestyrelsens årsberetning vil blive udsendt til de tilmeldte inden generalforsamlingen og kort gennemgået på aftenen. Tilmelding sker til:

Tlf.: 97 51 20 60 eller E-mail: jk@asgaard-online.dk

Senest søndag d. 28. februar 2021 kl. 21.00

Vi starter med spisning i form af en stor buffetmenu kl. 18.00 inden generalforsamlingen.

Såfremt de nuværende forsamlingsrestriktioner bliver forlænget, udskyder vi vores kredsgeneralforsamling til senere på foråret.

Kreds Midtjylland (16)

Sidst opdateret: